sobota, 11 lipca 2015

Od Andrei c.d. Denarissa

Jahannamo nie jest miejscem, w którym często bywam, lecz udało mi się jakoś tu odnaleźć. Mimo mrocznej atmosfery, nawet lubiłam to miejsce. Było takie... tajemnicze, dobre słowo? Szłam powoli, nie rozglądając się zbytnio na boki, rozkoszując się ciszą. Aż dziwne, że nikogo po drodze nie spotkałam. Byłam już spory kawałek od portalu Piekła, właściwie niedaleko pałacu Lucyfera, gdy natknęłam się na Denarissę. Gdy mnie ujrzała, wyszła mi na przeciw.
- Witaj.- skinęłam jej głową. Odwzajemniła gest.- Ja w sprawie pokoju, o którym wspomniała mi Ene.- przerwałam na chwilę i kontynuowałam.- Przyznam Ci się, że na początku miałam pewne wątpliwości, lecz przemyślawszy tę kwestię doszłam do wniosku, że... To dobry pomysł.- uśmiechnęłam się.

Denarissa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz