środa, 8 lipca 2015

Od Hektora CD Andrea

- E.. Tak mam go od Ivy. - Powiedziałem lekko szokowany. Nigdy nie widziałem tak śmiałej dziewczyny. - W razie kłopotów mam wezwać Anioła imieniem Sky. - Dokończyłem
- Bardzo to miłe z ich strony. - Powiedział lekko się uśmiechając.
Nagle rozległ się potężny huk. Z miejsca, na które wcześniej spojrzała Andrea wyłonił się portal.
Wydostała się z niego ogromna bestia.
corrupted_conscience.jpg 
 - Sloth! - Krzyknęła Andrea - Ale jak? Tak potężny Shayton nie powinien się pojawić.
Bestia wydała złowrogi ryk.
- Hektor uciekaj! - Krzyknęła.
W tym momencie chwyciłem medalion i przyłożyłem do niego kwiat, który otrzymałem od Sky.
Medalion rozbłysną potężnym blaskiem a przede mną pojawiły się Sky i Iva. Przygotowane do walki.


Andrea, Sky, Iva? Która chętna do opisania walki? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz