wtorek, 7 lipca 2015

Od Sky CD Iva

- Hm... Ale.. kto się zajmie portalami? Bo gdyby Shaytony się wydostały... Było by źle. - Odparłam, po czym zwróciłam się w stronę chłopaka.
- Ale jeśli miałbyś kłopoty, mógłbyś nas w jakiś sposób przywołać. Co myślisz, Iva?
- W sumie ,to dobry pomysł. Tylko musimy znaleźć sposób, by jakoś nas przywołał..
Wszyscy pomyśleliśmy.
- Mam!
Powiedziała Iva. Ja i Hektor spojrzeliśmy na nią.
- Sky, umiesz tworzyć eliksiry. A potrafisz czar z eliksiru, przerzucić na np. Medalion?
- Chyba tak... Można spróbować.
- Oto medalion.


Iva dała mi go, a ja zabrałam się za tworzenie eliksiru. Po dwóch-trzech godzinach, eliksir był gotowy. Zamoczyłam wisiorek w eliksirze. Gdy skończyłam, chciałam pokazać Hektorowi, jak go używać.
- Słuchaj, załóż go na szyję. Gdy będziesz miał kłopoty, wystarczy że przyłożysz ten kwiat do niego.
Pokazałam niewielki, święcący na niebiesko kwiat, po czym kontynuowałam.
- Jeśli go przyłożysz, będę wiedziała.

Iva? Hektor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz