czwartek, 9 lipca 2015

Od Ivy c.d Sky, Hektora, Andrei

*Świat Ludzi*

Uśmiechnęłam się.
-Zabiłam go?-Zapytała retorycznie zdyszana białowłosa.
Nagle zachichotałam delikatnie. Po czym otworzył się portal.
-Nie. Nie zabiłaś. By zabić shaytona, należy wyrwać mu serce lub je przebić.-Rzekłam.-Niestety Sloth ma najtwardszy pancerz w oku serca. Nawet ja w stanie shaytonów, nie byłabym w stanie jej przebić.-Powiedziałam wyciągając miecz z paszczy nieprzytomnego potwora-Wepchnijmy go do portalu. Zapieczętuje go, automatycznie odpieczętuje się wraz z moją śmiercią.
-Ale dlaczego go nie zabijesz?-Zapytali
-On się odrodzi i przywoła Pride'a. A ten demon jest w stanie przywołać nawet te zabite. To była by apokalipsa.-Powiedziałam wpychając wielkie cielsko potwora do portalu.
Kiedy już wepchnęliśmy go do portalu, zamknęłam go i zapieczętowałam paroma ruchami ręki.

<Sky?Andrea?Hektor?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz